Hallo an alle,
sodele deess hämma g´schaffd... Jedschd isch dr ersche Doil vom Geburdsdag von de Kloina rum... Vor dem Kindergeburtstag graut es mir allerdings noch.
. der Teil kommt wenn der KIGA wieder offen hat...
Die Donauwelle lohnt sich wirklich. Schmeckt hervorragend... na ein bisschen mehr Rum im Doig hätt ed gschaded...
Abr für än Kindergburtsdaag war´s grad rechd.
@Sylvie: isch die scheeeeh... ond so a scheene Farb, des hoschd echd guad gmachd!!! Mai Auflaufform hod gar koin Kardoo meh ghed, abr unte dronder han i den Bäbbr mit "Made in Ch.." beim Abwascha gsähh ond glei abgfriemld.... I war au bissle schockierdd. Abr falls des Gardofflgradeng nix wird kooschd emmer noch saga "D'Cinesa med ehrem Glomb send droh schuld!"
@Yvonne: I komm grad vom Gschäfd, mein Thermi-Mover" wird heut au no glieferd, deshalb bin i a bissle früher ganga, damid der Poschdler des Päckle ned wieder mit nimmt... Mal säha bald müssts klingla.
Ich habe eben nochmal Angies Chia-Knusperkruste angesetzt. Appropos: Meine Internet-Chias sind jetzt auch endlich da. Muss aber erstmal die teure Bio-Ware vom Alnatura verbrauchen. Ich hab ohne Bio bestellt, sehe aber keinen Unterschied zu den teureren. Sind auch keine Fremdkörper oder so mit drin. Einwandfrei, soweit ich als Laie das überhaupt beurteilen kann.
EDIT: der Poschdbode hod´s Päckle wieder mitgnomma..
.. Hab grad getraggd... I war doch dahoim...der hod ed klingld...odr I hans ed ghäärd...